همه باید برای حل مشكل بیكاری تلاش كنند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، دومین جلسه شورای اداری استان كرمانشاه در سال 91، مهمانان ویژه ای داشت كه منتخبان استان كرمانشاه در مجلس نهم بودند، افرادی كه در سخنانی كوتاه به برخی مشكلات و معضلات استان اشاره و به بیان برخی اهداف خود پرداختند.

نمایندگان استان همچنین بر وحدت میان مسوولین تاكید و آمادگی خود را برای هرگونه تعامل با مدیریت استان و در راس آنها استاندار كرمانشاه اعلام كردند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در سخنانی، آباد كردن كشور و حل مشكل بیكاری را وظیفه مسوولین دانست و گفت: این افراد باید با همدلی و اتحاد زمینه های رشد و توسعه هرچه بیشتر كشور را فراهم كنند.

دكتر 'نعمت منوچهری' توجه به روی كار آمدن مدیران توانمند و بومی براساس شایسته سالاری، تعهد و تخصص آن ها را از دیگر وظایف نمایندگان در مدت فعالیت كاریشان ذكر و ابراز امیدواری كرد با تعامل میان مجمع نمایندگان و تیم مدیریتی استان، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر كرمانشاه باشیم.

'علی جلیلیان'نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو نیز، با بیان اینكه در سالیان اخیر تلاش های بسیار خوبی برای رفع محرومیت ها در مناطق مختلف و بویژه مناطق كمتر توسعه یافته صورت گرفته است، یادآور شد: در عین حال هنوز شاهد مشكلاتی نظیر بیكاری در این مناطق به ویژه در اسلام آباد غرب هستیم كه حل این مشكل نیازمند تلاش جمعی تمامی مسوولین می باشد و برای رفع هرچه سریعتر آن باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

جلیلیان ، ایجاد شغل، مسكن و ارایه خدمات بهتر به مردم با همكاری دولت را از جمله وظایف ذاتی نمایندگان دانست و ابراز امیدواری كرد با همدلی مدیران و مسوولین استانی این امر محقق و شاهد توسعه یافتگی بیشتر استان كرمانشاه باشیم.

نماینده مردم سنقروكلیایی نیز با اشاره به شجاعت و ولایتمداری ملت ایران، آنان را شایسته بهترین خدمات دانست و گفت: تمام مسوولین كشور باید دست به دست هم بدهند تا شاهد ایرانی آبادتر و قدرتمند تر باشیم.

'ابراهیم محبی' با اشاره به این كه نمایندگان مجلس منتخبین مردم هستند، خاطرنشان كرد: همه ما وظیفه داریم تا مشكلات مردم را بررسی و تمام توان خود را برای حل آن ها بكار گیریم.

وی بیكاری و اعتیاد را دو مشكل اساسی استان كرمانشاه عنوان كرد كه برای حل آن ها باید برنامه ریزی های دقیقی صورت بگیرد.

نماینده مردم كنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وجود برخی مشكلات در استان كرمانشاه، بیكاری و پایین بودن سطح مهارت را از جمله این مشكلات برشمرد و گفت: هم اكنون نرخ بیكاری در استان 7/15 درصد می باشد كه این در شان مردمی كه هشت سال دلیرانه مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی كردند، نیست.

حجت الاسلام 'وحید احمدی' پایین بودن سرانه ناخالص تولیدات داخلی و رشد بالای مهاجرت از استان را از دیگر مشكلات كرمانشاه عنوان و خواستار رسیدگی جدی به این مسایل شد.

وی همچنین از آمادگی مجمع نمایندگان استان برای تعامل شایسته با تیم مدیریتی استان و در راس آن ها استاندار خبر داد و گفت: یقینا تا این تعامل و هم افزایی میان نمایندگان و مدیران وجود نداشته باشد نمی توان به بهبود اوضاع دل خوش كرد و انتظار توسعه و پیشرفت بیشتر را داشت.

'محمد رزم' نماینده مردم كرمانشاه در مجلس نهم نیز از حضور پرصلابت مردم در دو مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی و ابراز امیدواری كرد؛ منتخبین ملت شایسته خدمتگزاری به آن ها را داشته باشند.

وی با تاكید بر اینكه همه باید كمك كنند تا چهره كرمانشاه تغییر كند، جذب صد درصدی اعتبارات سال 91 توسط دستگاه های مختلف برای این تغییر را حتمی برشمرد و گفت: مطمئنا اجرای پروژه هایی نظیر پالایشگاه آناهیتا، كارخانه خودروسازی و راه آهن غرب تاثیر بسیاری در ارتقاء شاخص های زندگی مردم خواهد داشت.

رزم همچنین حل مشكل بیكاری به عنوان سرمنشاء بسیاری از جرایم را امری واجب عنوان و ابراز امیدواری كرد با همكاری مدیران استان اقدامات، شاهد برچیده شدن این معضل در آینده نزدیك باشیم.

دیگر نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، كرمانشاه را در تمامی بخش ها بویژه در بخش كشاورزی سرشار از استعداد و پتانسیل معرفی كرد كه باید با توجه و رسیدگی به آن، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش استان را فراهم آوریم.

'سید سعید حیدری طیب' تلاش برای حل مشكل بیكاری و مهار آب های سطحی استان را خواستار شد و گفت: بدون شك همدلی میان تیم مدیریتی استان و مجمع نمایندگان، راه را برای توسعه همه جانبه استان فراهم می كند و باعث می شود كارها با نظم بهتری انجام گیرد.

'عبدالرضا مصری' نماینده دیگر شهر كرمانشاه، تلاش شبانه روزی برای احقاق حقوق مردم را وظیفه اصلی نمایندگان برشمرد و ابراز امیدواری كرد این افراد تا روز آخر نمایندگی خود با تمام توان برای حل مشكلات مردم تلاش كنند.

وی افزود: بهترین شاخص برای مسوولین، مردم هستند و هرگاه دیدیم كه آن ها از ما راضی بودند به معنای آن است كه كار و وظیفه خود را بخوبی انجام داده ایم و هرگاه نیز از عملكرد ما اظهار نارضایتی كردند به معنای آن است كه راه را اشتباه رفته ایم.

مصری كه به عنوان سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز انتخاب شده است، در پایان اظهار كرد: نمایندگان و مدیران استان باید با همدلی، نهایت توان خود را برای اجرایی كردن مصوبات پرخیر و بركت سفر مقام معظم رهبری به استان را فراهم آورند تا در سایه آن ها شاهد رشد و بالندگی دیاری باشیم كه تمام بزرگان نظام از آن به نیكی یاد می كنند.

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و همچنین رییس مجمع دوره ای نمایندگان استان نیز در سخنانی با اشاره به درگیر بودن استان كرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس و لطمات زیادی كه این استان و مردم آن در راه دفاع از آزادی و استقلال كشور متحمل شدند، خواستار توجه و رسیدگی بیشتر مسوولین عالی نظام به مناطق مرزی این استان شد.

'فتح الله حسینی' با اشاره به برخی مشكلات موجود در استان، بیكاری و مساله ریزگردها و گرد و غبار را از مهمترین این مشكلات برشمرد و گفت: بدون شك حل این مشكلات بویژه مسئله بیكاری كه رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره داشتند باید در اولویت قرار گرفته و تمام مسوولین در این راستا تلاش كنند.

در پایان سخنان نمایندگان استان كرمانشاه در مجلس نهم، 'سید دادوش هاشمی' استاندار كرمانشاه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای آنان، از آمادگی كامل مسوولین و مدیران استانی برای همكاری با نمایندگان استان در راستای پیشبرد اهداف نظام و رشد و توسعه هرچه بیشتر كرمانشاه خبر داد.

7458/567/245





:: برچسب‌ها: نور , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: